Две мега звезди от различни поколения ще обединят сили за празничната кампания на шведския гигант H&M.
Лейди Гага и Тони Бенет са лицата на празничната кампания на марката за 2014 г. Колаборацията е едновременно необичайна и логична, тъй като и двамата са емблематични музиканти за своето време. Те ще изпълнят песен от общия си албум “Cheek to Cheek”, чиято премиера предстои на 23-ти септември. Проектът е изцяло посветен на джаз музиката, а колкото до H&M кампанията, тя ще бъде разкрита през ноември.

Лейди Гага е станала нарицателно име в модните среди, заради своите умения да провокира с облеклото си и външния си вид. Почитателите ѝ я боготворят, а през ноември 2013 г., когато певицата преряза лентата на най-големия магазин на H&M в Ню Йорк, хиляди от тях чакаха с часове, за да могат да я зърнат и да пазаруват със своия идол. Гага за кратко време се извоюва име на нестандартна модна икона, а тази година дори стана рекламно лице на Versace.
Тони Бенет от своя страна е истинска легенда в музиката. Със своите 17 награди Grammy и вече над 70 години, той все още не спира да твори, а колаборацията му с Гага е дългоочаквана от феновете и на двамата изпълнители.
Есен 2014: Какво ново при обувките
Любимите бюти продукти на Пенелопе Крус
Раздадоха 66-тите телевизионни награди Emmy
Любимите бюти продукти на Пенелопе Крус
Раздадоха 66-тите телевизионни награди Emmy