Хубавата жена на Америка Джулия Робъртс напоследък се беше посветила на спокоен живот, извън светлината на холивудските прожектори.
Да, не можем да отречем, че актрисата продължава да работи и да прави филми, а номинациите ѝ за награди “Оскар” и “Златен Глобус” за ролята ѝ в “У дома през август” го доказват. Но въпреки това, Джулия не е постоянно присъствие в таблоидите и предпочита да се снима в независими проекти, чиято цел не е да застанат на върха на бокс офиса.
Робъртс обаче успя да ни изненада с едно грандиозно завръщане. Рикардо Тиши, творчески директор на Givenchy, избира именно нея за лице на пролетната кампания за 2015. В няколко кадъра, заснети от фотографското дуо Mert&Marcus, Джулия позира в характерни за Givenchy модели: овърсайз блейзър, ефирна блуза от дантела и шифон, и черна рокля, вдъхновена от мъжки смокинг.

Тиши споделя, че вместо да избере нещо от последните тенденции, е искал да облече актрисата в класически тоалети, които говорят сами за себе си. “Случва се да снимаш някой, който е толкова популярен, и искаш да направиш всичко толкова бляскаво. Но в този случай я исках такава, каквото пристигна: черно яке, мъжка риза, джинси и никакъв грим…”


Харесахме виждането на дизайнера и излъчването на Джулия в трите кадъра, които той публикува в своя профил в Instagram. Ако трябва да ги опишем с две думи: непринуденост и класа – нещо, което само жена от ранга на Робъртс може да съчетае в едно и да изглежда толкова естествено, докато го прави.
Най-горещата коледна кампания
Любимките на Карл и завръщането към корените на Chanel
Oh la la! Пищното шоу на Victoria’s Secret разгорещи Лондон
Любимките на Карл и завръщането към корените на Chanel
Oh la la! Пищното шоу на Victoria’s Secret разгорещи Лондон