За новата си кампания Burberry решиха да превърнат Джиджи Хадид във всичките главни роли в кампанията си – момчето, момичето, жената и мъжа.
Това е първата кампания на Джиджи Хадид с Burberry и за нея тя трябваше да играе различни роли и да носи различни тоалети.
Фотографът, Ники Найт, обясни, че идеята на кампанията е да обхване новия стил на марката, в комбинация с нейното наследство от миналото. Искал е снимките да се семпли, но да говорят директно на потребителя.
И моделите можели да говорят. Лиз Кенеди срещу Burberry
Главните цветове, които забелязваме са от неутралната гама – кафяво, бежаво, черно и съвсем малко червено.
Вижте визиите в галерията или видеото.
Нова ера за Burberry, начело с Ирина Шейк