За новата кампания на Burberry Рикардо Тиши се вдъхновил от хората зад вратите на Лондон.
Вместо да търсят модели, които да снимат в затворените пространства на студиото, от Burberry помолиха служителите на компанията, заедно с техните приятели, да позират пред собствените си домове.
Макар и да не липсваха няколко лица от професионалните модели, изборът на модната къща добави нотка автентичност към фотосесията.
По тази причина и дрехите от пролетната колекция са създадени да бъдат практични, стилни и удобни. Виждаме запазените марки на бранда върху пуловери, жилетки и блейзъри, които биха се вписали както в офисния гардероб, така и в дрехите за излизания с приятели.
Сред моделите се намират и следи от логоманията, която преобладаваше в миналогодишните предложения на марката, но този път логото на Burberry не се натрапва така силно и само добавя стилен акцент към моделите.
Разгледайте снимките от кампанията в галерията.