На ревюто за Седмицата на модата в Лондон марката представи устойчива колекция.
След миналогодишния спад в продажбите и тазгодишното временно затваряне на над една трета от магазините си Burberry опитва да се спаси с новата си колекция.
Този път стилът е много по-достъпен и таргетира по-масовия потребител, въпреки че запазва ДНК-то на марката. За да постигне този ефект, Рикардо Тиши вмъкна модели в по-екстравагантен секси стил, наред с тоалети, подходящи за ежедневието.
Според Рикардо това е най-добрата му колекция до този момент, защото най-точно представя неговия характер. След като се е преместил само на 17 години в Лондон, градът е огромно вдъхновение за него, затова и искал да представи моделите, инспирирани от стила на 90-те във Великобритания, точно по време на Седмицата на модата в столицата.
На дефилето се качиха Джиджи и Бела Хадид, както и Кендал Дженър и Ирина Шейк – дългогодишни представителки на марката.
Разгледайте още снимки от шоуто в галерията.
Почти всички използвани материали са рециклирани, като това, заедно с даренията за пострадалите от пожарите в Австралия, е ход, който марката предприе, за да подобри общественото мнение за себе си и да си спечели нови клиенти.
Точно това сега е много важно за Burberry, след като са изправени пред сериозна криза. Според Guardian в края на миналата година продажбите на марката са спаднали с близо 50%, а сега им се наложи и да затворят магазините си в Китай, където се намират и най-голямата част от потребителите им. Причината е коронавирусът, който продължава да се разпространява в азиатската държава.
Ако нещата не се променят скоро, модният бранд ще е застрашен от големи финансови проблеми.
Есенната колекция на Burberry е създадена за уверени жени
Виктория Бекъм за новата си колекция: “Разбих собствените си правила”
Модата се мести в метрото. Следващата спирка – Холзи