За първата кампания на чантата марката заложи на секс апела.
Животните винаги са заемали голяма роля в историята на Burberry – една от първите идеи за логото на марката е била такава с лик на кон. От стъпването в длъжност на Рикардо Тиши пък често главна роля в моделите и кампаниите му заемат животните.
Този път за муза му послужи грациозната черна пантера – в такава се превъплъти Бела Хадид за кампанията на новата чанта на марката.
“Исках да дам модерна енергия на The Pocket Bag, затова заедно с Кати, Инез и Винуд създадохме вълнуваща кампания, вдъхновена от животинския свят. Животните винаги са били моят подпис и беше невероятно да видя Бела Хадид да вдъхва живот на пантерата. Тя има тази неподправена женственост, която перфектно пресъздава духа на животното”, сподели Рикардо.
Вижте снимките от кампанията в галерията.