Карли Клос

Случаят с Клос е подобен на Миранда, въпреки че моделът има какво още да постига, за да се изравни с бившата съпруга на Орландо Блум. Карли наскоро стана и дизайнер, пускайки своя линия очила за Warby Parker.
Лорънс Ленихан, инвеститор във FirstMark Capital
Ленихан инвестира основно в интернет пазаруването, но с такъв замах, с какъвто ние сменяме гардероба си.
Нориа Моралес, директор дизайн и връзки в Target
Target предлага на обикновения потребител едни от най-популярните дизайнерски брандове, благодарение на партньорството с Missoni и Phillip Lim. Моралес е тази, която определя каква ще е следващата дизайнерска колаборация на бранда.
Ричард Хайн, CEO на Urban Outfitters
Освен гореспоменатите, той контролира продажбите на популярните марки от същата корпорация Free People и Аnthropologie.
Бетани Мота, влогър
Бетани е суперзвезда в YouTube и въпреки че е само на 18, има милиони фенове сред младите момичета. Стартира канала си с надеждата, че ще намери приятели онлайн и ще се свърже с момичета, запалени по модата. Днес прави по $40 000 месечно.
Мери Кейт и Ашли Олсън, дизайнери

Актрисите и модни икони успяха да се препрофилират в успешни модни дизайнери и вече имат два лейбъла с огромен успех – The Row и Elizabeth and James.
Арманцио Ортега, CEO на Zara
Гигантът Zara обикновено е първото място, където човек, запален по модните тенденции отива, за да се сдобие с дрехи, вдъхновени от големите имена в модата и слезли сякаш от котешката пътечка, но на разумна цена.
Тара Послей, продуктов директор в Lululemon
Всички от Urban Outfitters до Nordstrom се опитват да копират лежерния шик на Lululemon, а Послей бързо се превръща в популярно име, заради компанията и влиянието си.
Андрю Росен, инвеститор и ко-създател нa Theory

Росен инвестира в много модни компании и често решава кои брандове трябва да се разширяват и да предлагат по-достъпни стоки. Последният му успех са Alice+Olivia.
Скот Шуман, създател на The Sartorialist

Шуман стои зад един от най-популярните модни блогове в света, а освен това е иноватор в street-style фотографията. Името му стои зад кампании на DKNY и Gap.
Даян Фон Фюрстенберг, дизайнер
Известна е най-вече с невероятните си рокли и така популярния модел wrap dresses. От Google я нагърбиха със задачата да направи Google Glass по-достъпна за масовия потребител.
Ким и Кание

Най-известната двойка в шоу бизнеса често е забелязвана на първите редове на модните ревюта, а определението идва от модната библия VOGUE. Според дизайнерите, Ким Кардашиян има по-голямо влияние над модния свят от Кейт Мидълтън.
Гуидо Палау, коафьор
Той седи зад създаването на много прически, разходили се по модните подиуми през последните 10 години. Неговите творения за Ralph Lauren и Alexander McQueen дори успяха да се превърнат в трендове.
Снимки: Profimedia