Living : Лайфстайл21 НОЕМВРИ 2019

Милена Антова разказва за хотела, който промени Банско

“Всичко е в детайла” и всички малки неща, които правят хотелът толкова обичан и препоръчван от посетителите си

Този път ще ви запознаем с жената, която стои зад един от най-успешните хотели в Банско, курортния хот спот в България.

Тя е на 39, а вече може да се похвали като изпълнителен директор на Гранд Хотел Банско. На поста е от 2008 и през това време успява да менажира екип от над 250 служители, а успехът й е налице. Хотелът става първият, който въвежда концепцията за all inclusive в курортния град и изцяло променя туризма там.

Кое е най-голямото предизвикателство в работата ви?

Ако трябва да ви отговоря по-общо, най-голямото предизвикателство е да поддържаме наложения вече стандарт и в същото време непрестанно да въвеждаме иновации, които също да стигат до крайния клиент бързо и на нужното ниво. За това се изисква сериозна гъвкавост и доста стегната организация.

Милена Антова разказва за хотела, който промени Банско

А ако трябва да вляза в злободневните проблеми, бих ви отговорила „Най-голямото предизвикателство е персоналът, както навсякъде, във всяка сфера“. Ние сме изградили един доста висок стандарт на обслужване в нашите хотели, съответно държим всеки един служител, от камериерка до изпълнителен директор, да следва неотклонно нашия собствен стандарт, при който в центъра поставяме клиента и неговата удовлетвореност. Така управляваме както Гранд Хотел Банско, така и останалите ни хотели. Пътуваме, гледаме и взаимстваме практики от най-добрите хотелски вериги в света, следим какво и как правят и онлайн ежедневно. Били сме и част от веригата Best Western, а това ни даде солидна основа, която в годините надграждаме като персонализираме услугите вече в детайл. Често се допитваме до клиентите си чрез анкети, защото за нас е най-важно те какво искат, за да са щастливи и да се връщат отново.

Има ли нещо по-различно, което вашият 4-звезден хотел да предлага?

О, разбира се. Ние надграждаме постоянно в движение, така че ако ми задавате този въпрос през 6 месеца, вероятно отговорите ще са постоянно различни. Смело можем да се похвалим с най-добрият all inclusive в курорта. Всъщност, ние сме тези, които първи въведоха all inclusive в Банско, което резултира в това няколко други хотелски комплекса да ни последват и в крайна сметка с общи усилия да разработим с тази и още няколко иновативни за района услуги Банско като целосезонен курорт.

Направихме външен летен басейн с бийч бар, след него изникнаха още много други в района. Партньор сме на Bansko Jazz Fest, който се провежда през август, и всяка година и правим страхотни събития при нас в хотела около дните на джаз феста с изпълнители от ранга на  Камелия Тодорова, Васил Петров, Йълдъз Ибрахимова.

Най-приказните малки градчета в света

Още преди 10 години започнахме инициативата да привличаме звезди, за да създадем събитиен живот на курорта – наши гости са били Горан Брегович, Лепа Брена, SNAP, Лили Иванова, Васил Найденов, цяла плеяда български звездни актьори, танцьори. Непрестанно организираме и различни тематични събития, тъй като разполагаме с най-голямата ивент зала в Банско. Домакини сме на международни конгреси, спортни турнири, конкурси за красота, модни ревюта и какво ли още не. Да си част от подобни събития докато си на почивка, е нещо, което прави престоя ти не само по-приятен и различен, но и често незабравим.

Милена Антова разказва за хотела, който промени Банско

Различни сме, защото в комплекса на Гранд Хотел Банско има по нещо за всеки – имаме невероятен спа център, за тези, които имат нужда да избягат от градската лудница и да релаксират пълноценно, имаме и фитнес от веригата Pulse Fitness&Spa, за тези, които предпочитат активна почивка, в която не пропускат своите любими тренировки. Вече 8 години организираме фитнес и йога ретрийти и спортни лагери, които нямат аналог и събират на камп хора от цялата страна. Имаме и игрална зала със слот машини и рулетка за любителите на хазартните забавления. Погрижили сме се да изградим базата така, че клиентът да има всичко на едно място.

Какъв тип са вашите гости?

Имаме гости от цял свят, разбира се, но българският клиент като, че ли е най-добрият клиент. При нас идва много семейства с деца, тъй като сме се погрижили базата да е удобна и за тях, не само като стаи и многоспални апартаменти, но и като възможност за занимания и забавления. Имаме детски кът с аниматор за най-малките, направихме плейграунд зала с електронни игри и симулатори за по-големите, както и много просторен лаундж бар, където родителите често отмарят с коктейл в ръка, докато децата им играят настолни игри, пеят с бандите, които свирят там вечер или просто гледат филмчета. В ресторанта също сме се съобразили с децата с дребни неща, които ги радват и заради които помнят хотела и искат да се връщат отново – шоу кук, където правят шарени палачинки пред очите им, машина за сладолед, от която сами си сипват, кът за детски лакомства. Всичко е в детайла. Стараем се да измисляме и прилагаме „гъдели“, както ние ги наричаме, навсякъде.

Милена Антова разказва за хотела, който промени Банско

Хотелът е награждаван доста пъти през годините, коя е любимата ви награда?

Не бих казала, че имаме любима. Всяка награда е признание за труда, който полагаме всички заедно като отбор. Оценявани сме неколкократно като „Най-добър планински хотел на годината“, „Най-добър спа хотел“, „Най-добър конферентен хотел“, „Спа център на годината“ и така нататък. Много са. За мен са атестат, че се развиваме правилно. Аз съм от хората, които сходно на собственика на нашия холдинг, никога не са напълно  и 100% удовлетворени от резултата и смятат, че винаги можем да постигаме още. Това е факторът, който ни мотивира да надграждаме направеното. Не се сравняваме с „конкуренция“ в Банско, сравняваме се с топ хотелски вериги по света, а за достигане на тяхното ниво, са нужни много труд, дисциплина,  упоритост и разбира се финанси.

Разкажете ни за последните си проекти

Отдавна имаме програма за лоялни клиенти и тази година ще работим над това да я напълним с още повече привлекателни елементи. В момента разработваме и отдел, чрез който ще внедрим лични асистенти от типа „гранд асистънт“ мениджъри, които да обръщат персонално внимание на всеки един клиент във всяко време на денонощието – на принципа на консиерж, с който комуникираш през телефона или на живо във всеки момент, в който имаш нужда от нещо, имаш въпрос, искаш да ти планира разходка, преход, екскурзия, да ти направи резервация.

Какво си пожелавате за коледните празници?

Първосигнално бих искала да използвам клишето „силен сезон“, но работим целосезонно, така че бих искала да продължаваме да успяваме да имаме пълна заетост през цялата година и да оставяме всеки един гост с усещането, че не искат да си тръгва от хотела.

Най-креативните хотели по света

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

Кампанията #ДайЗнак! - УЧИЛИЩЕ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ПЪТЯ включва активности всяка събота и неделя на септември
Лайфстайл08 СЕПТЕМВРИ 2022

Bulgaria Mall учи децата как да се държат правилно на пътя

Екипът на търговския център посреща новата учебна година с информационна кампания за пътната безопасност.

Трудно ли е да бъдеш гост на кралицата?
Лайфстайл12 АВГУСТ 2022

Трудно ли е да бъдеш гост на кралицата?

Нейно Величество е на почивка в любимото си имение Хайленд, където е свикнала да приема гости. За тази цел обаче те трябва да преминат редица тестове.

Къде ходят на почивка британските кралски особи?
Лайфстайл25 ЮЛИ 2022

Къде ходят на почивка британските кралски особи?

Кралските особи също ходят на почивка! Вижте кои са любимите им места за лятно уединение.

С какво се храни Ким Кардашиян
Лайфстайл18 ЮЛИ 2022

С какво се храни Ким Кардашиян

Ето с какво се храни една Кардашиян, за да поддържа формите си толкова перфектни.