Living : Лайфстайл16 ДЕКЕМВРИ 2013

Коледна кампания на SOS Детски селища и The Mall

“За пълен с обич дом” продължава до 15-ти декември

Тази година SOS детски селища и The Mall обединяват сили в кампания под надслов “За пълен с обич дом”. 

Клиентите могат да оставят своите дарения в над 80 магазина в обекта, а The Mall дарява по 2 лв. за всяка регистрирана касова бележка. Кампанията приключва на 15 декември 2013 год., така че всеки, който иска да дари щастие, трябва да побърза, за да може в коледната нощ да греят повече детски усмивки! 
Коледна кампания на SOS Детски селища и The Mall
“Вярваме, че да направиш Коледата на едно дете по-хубава е един от най-прекрасните подаръци, който е заложен много дълбоко в идеята за празника. Съвместната ни кампания с SOS Детски селища България “За пълен с обич дом” е чудесна възможност за едно добро дело, с което се надяваме да донесем усмивки на много детски лица,” казва Силвия Чапарова, маркетинг мениджър на The Mall.
Коледна кампания на SOS Детски селища и The Mall
Пламен Стоянов ot SOS детски селища добавя: “Съвместната кампания на The Mall и SOS Детски селища България, която протече под мотото ПЪЛЕН С ОБИЧ ДОМ, доказа, че Коледа не е времето, когато отваряме единствено подаръците, а когато отваряме и сърцата си. Благодарение на съпричастността на клиентите и партньорите на The Mаll децата от SOS Детските селища ще могат да разберат истинското значение на Коледа, защото Коледа идва, само когато в дома цари обич, любов и семеен уют.” 
Коледна кампания на SOS Детски селища и The Mall
“Тази Коледа КМБ България, компанията която представлява марката Carrefour у нас, подкрепя благотворителната кампания на Сдружение SOS Детски селища България „Пълен с обич дом” като израз на своите убеждения за социална отговорност и на стремежа си за съпричастност към каузи, значими за обществото. Възприемаме нашите магазини не само като места, където клиентите ни получават най-качествените и разнообразни стоки на най-атрактивните цени, но и като среда, в която с грижа и разбиране изграждаме взаимно доверие и лоялност. Тези отношения са част от нашата концепция и подход, това са и ценностите, които стоят в ядрото на работата и развитието ни в България. 
Кампанията „Пълен с обич дом” е насочена към осигуряването на адекватни условия на живот за децата, които нямат свои семейства – достойна кауза, която подкрепихме с корпоративно дарение в желанието ни да бъдат предоставени възможности за пълноценно развитие и семеен тип грижа за тези деца. КМБ България ще продължи да подкрепя социално-отговорни каузи в духа на партньорство и съпричастност,” заяви Милош Ристич, изпълнителен директор КМБ България.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

В крак с модата и подреден гардероб
Лайфстайл18 ЯНУАРИ 2024

В крак с модата и подреден гардероб

Ето къде да търсите нови и употребявани дрехи и какви са предимствата:

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood
Living13 НОЕМВРИ 2023

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood

Готварското шоу се проведе на 8 и 9 ноември в ИНТЕР ЕКСПО ЦЕНТЪР.

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни
Лайфстайл28 ОКТОМВРИ 2023

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни

Attica EVA и United Partners отново обединиха сили, за да отличат най-добрите създатели на дигитално съдържание в България.

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн
Лайфстайл28 ЮНИ 2023

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн

Юнският брой е тук с редизайн, градски оазиси и десетки заведения, в които да се скриеш, докато си навън.