Тази година SOS детски селища и The Mall обединяват сили в кампания под надслов “За пълен с обич дом”.
Клиентите могат да оставят своите дарения в над 80 магазина в обекта, а The Mall дарява по 2 лв. за всяка регистрирана касова бележка. Кампанията приключва на 15 декември 2013 год., така че всеки, който иска да дари щастие, трябва да побърза, за да може в коледната нощ да греят повече детски усмивки!

“Вярваме, че да направиш Коледата на едно дете по-хубава е един от най-прекрасните подаръци, който е заложен много дълбоко в идеята за празника. Съвместната ни кампания с SOS Детски селища България “За пълен с обич дом” е чудесна възможност за едно добро дело, с което се надяваме да донесем усмивки на много детски лица,” казва Силвия Чапарова, маркетинг мениджър на The Mall.

Пламен Стоянов ot SOS детски селища добавя: “Съвместната кампания на The Mall и SOS Детски селища България, която протече под мотото ПЪЛЕН С ОБИЧ ДОМ, доказа, че Коледа не е времето, когато отваряме единствено подаръците, а когато отваряме и сърцата си. Благодарение на съпричастността на клиентите и партньорите на The Mаll децата от SOS Детските селища ще могат да разберат истинското значение на Коледа, защото Коледа идва, само когато в дома цари обич, любов и семеен уют.”

“Тази Коледа КМБ България, компанията която представлява марката Carrefour у нас, подкрепя благотворителната кампания на Сдружение SOS Детски селища България „Пълен с обич дом” като израз на своите убеждения за социална отговорност и на стремежа си за съпричастност към каузи, значими за обществото. Възприемаме нашите магазини не само като места, където клиентите ни получават най-качествените и разнообразни стоки на най-атрактивните цени, но и като среда, в която с грижа и разбиране изграждаме взаимно доверие и лоялност. Тези отношения са част от нашата концепция и подход, това са и ценностите, които стоят в ядрото на работата и развитието ни в България.
Кампанията „Пълен с обич дом” е насочена към осигуряването на адекватни условия на живот за децата, които нямат свои семейства – достойна кауза, която подкрепихме с корпоративно дарение в желанието ни да бъдат предоставени възможности за пълноценно развитие и семеен тип грижа за тези деца. КМБ България ще продължи да подкрепя социално-отговорни каузи в духа на партньорство и съпричастност,” заяви Милош Ристич, изпълнителен директор КМБ България.
“Хобит: Пущинакът на Смог” – вълшебно пътешествие през Средната земя
Отлагат премиерата на “50 нюанса сиво”
Отлагат премиерата на “50 нюанса сиво”