Beauty : Beauty продукти09 АПРИЛ 2014

Две нови ухания носят подписа на Karl Lagerfeld

Изтънчени, елегантни аромати за него и за нея

Карл Лагерфелд се завръща на ароматната сцена с две нови ухания, които носят името му – Lagerfeld eau de parfum for women и eau de toilette for men.


“Обожавам ароматите. Работил съм за аромати в миналото и съм развълнуван, че днес ще лансирам нови аромати. Обожавам дамските аромати, обожавам и мъжките аромати. Те правят живота по-красив. Парфюмът е като мода за носа…”
, казва дизайнерът.

Двата нови аромата носят уникалния стил на дизайнера, като в същото време оставят след себе си усещане за елегантност, класическа изтънченост и финес.

Дамското ухание Karl eau de parfum for women е свежо ухание на цитрус, плодове и цветя върху мускусна база, което се отваря с акорди на лимон и праскова, за да разкрие цветното сърце на магнолия, роза и франджипани. За основа са избрани мускус, амбър и дървесни нотки.

Две нови ухания носят подписа на Karl Lagerfeld

Ултра модерен е и мъжкият аромат. Лавандула, мандарина, хрупкава ябълка и листа виолетка преплитат уханията си, в основата се улавят нотки сандалово дърво и амброва смес за повече елегантност, но и енергичност.

Две нови ухания носят подписа на Karl Lagerfeld

“Естетиката на флаконите е високотехнологична и класическа. Мисля, че сега е подходящият момент за такава. Високи технологии и класическо стъкло оформят тези впечатляващи флакони”, така ненадминатият Лагерфелд описва дизайна на флаконите на двата аромата.

Прозрачното стъкло, използвано за дамския eau de parfum и черното стъкло, използвано за мъжкия eau de toilette са геометрично безупречни и имат името на Karl отпечатано със сребристи букви. Симетрията е нарушена единствено от “отрязаните” ъгли в основата на бутилките. Като яките на любимите ризи на Karl, голям метален пръстен стои под капачките, които са гравирани с иконичния му силует. Гравираните метални пръстени са препратка към аксесоарите на марката.

“Трябваха ни едно момче и едно момиче. Баптист и Кати бяха идеални за чувството, което искахме да пресъздадем. Нямаше друга по-подходяща двойка..”

Дизайнерът избира двама от любимите си модели да разкажат историята на ароматите му чрез визията: Kati Neischer и Baptiste Giabicom. Като доказал се фотограф, Карл снима кампанията като си я представя в черно и бяло. На снимките, Кати и Баптист са нагорещени, голите им тела се сливат в едно.

Две нови ухания носят подписа на Karl Lagerfeld


“Днес модата не е просто да се обличаш. Тя вече е цялостен пакет – не просто аксесоари или очила, но и аромати. Важно е всяка марка да има емблематичен аромат. Ароматът е също толкова важен, колкото и хубавата дреха. “

С лансирането на парфюмите бяха пуснати и специални емотикони, наречени emotikarl, които за отрицателно време бяха свалени 100 000 пъти.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BEAUTY ПРОДУКТИ

Съвършенството е само на крачка разстояние
Beauty продукти21 ЮЛИ 2023

Съвършенството е само на крачка разстояние

It Cosmetics e решението за всеки проблем този сезон.

Топ 5 марки за красота, собственост на знаменитости
Beauty продукти10 ЮЛИ 2022

Топ 5 марки за красота, собственост на знаменитости

От Fenty до Flower, нашият обзор представя знаменитостите, които са допринесли както за качеството, така и с експертния си опит на пазара.

Балсамът за устни, който измести червеното червило
Beauty продукти25 ДЕКЕМВРИ 2021

Балсамът за устни, който измести червеното червило

Известният Black Honey балсам на Clinique е най-големият хит през 2021

Продуктите за кожа, от които един мъж се нуждае
Beauty продукти12 НОЕМВРИ 2021

Продуктите за кожа, от които един мъж се нуждае

Ако искате силното рамо до вас да присъства освен с всичко друго и с поддържан външен вид, покажете му тези продукти