Норт Уест ще има свой собствен козметичен бранд за красота

Точно така, Норт Уест, дъщерята на Ким Кардашиян и Кание Уест има регистрирана търговска марка на нейно име. Основателно или не, това е факт. Особено с примера, който има пред себе си, директно от звездната си майка и успешна бизнес дама в света на красотата, кой знае какво предвещава бъдещето на момиченцето.

В края на краищата, от много младо nepo-baby до това да се окаже истински собственик на моден бранд, стъпките са кратки.

Съобщение за пресата, публикувано от „The Sun“, споделя може би най-изненадващата новина, а именно че най-голямата дъщеря на Ким Кардашиян вече си е осигурила кариера на бизнесдама в света на козметиката с регистрирана търговска марка за „немедицински препарати за кожа, кремове, овлажнители за кожа, лиосиони, и средства за почистване на кожата“.

Какво да очакваме от козметичния бранд за красота на Норт Уест?

Твърди се, че линията за красота, чиято дебютна дата все още не е разкрита, включва още по-широка гама продукти, от серуми за лице до масла за баня и дори продукти за грижа за косата.

Съвсем младата предприемачка вече планира да разшири производството си в сектор, който й е по-скъп от играчките, като се стреми към широка гама от артикули, подходящи за деца.

Идеите на клана Кардашиян-Дженър се разрастват все повече, разпределяйки още повече риска на семейния бизнес с пускането на нова марка, изцяло предназначена за поколение Z.

И ако това не е чудесна стратегия за дълголетие…

ВИЖТЕ ОЩЕ: Норт Уест дебютира в света на киното