И Ева Лонгория ще опита късмета си в бизнеса с текилата

След Кендал Дженър, която влезе устремно в бизнеса с текилата и бързо разпродаде всички бутилки, и Ева Лонгория готви подобен бранд.

Това разкриват от Page Six, макар и актрисата с латино корени все още да не е потвърдила новината самата тя.

Според медията брандът ще дебютира на пазара през август и е вдъхновен именно от корените на Лонгория. “Ева е горда от наследството си от Мексико, директно от сърцето на Халиско”, затова и алкохолната напитка е разработена в почит на местността.

Разработването на текила е популярен избор сред звездите за допълнителен доход – освен Кендал Дженър звезди като Дуейн Джонсън, Ник Джонас, Джъстин Тимбърлейк, Адам Ливайн и други също имат подобни брандове.

Нина Добрев и Джулиан Хъф създадоха обща марка за вино

За Ева Лонгория, която е еднакво фен на виното и текилата като акомпанимент за приятните вечери с приятели или семейството, изборът не е учудващ. Актрисата е споделяла, че на сватбения й ден текилата е била напитката на вечерта, а дори някои гости са прекалили с чашките. “Мисля, че беше наравно между Рики Мартин и Виктория Бекъм”, спомня си Ева шеговито в отговор на въпрос кой е пил най-много на сватбата й.