Зад кулисите с Джулия Робъртс

Няма как да скрием, че Джулия Робъртс е най-добрият избор, що се отнася до олицетворение на радостта от живота и духа на доброто настроение на новата кампания на Chopard.

Актрисата е лице на колекциите „Happy Sport“ и „Happy Diamonds“ от 2021 г. насам. Сега тя се превръща в музата на всички колекции дамски часовници и бижута на Maison.

Между звездата и бранда съществува дълбока връзка, белязана от ценностите на времето, но също и от общата страст към киното, общата нишка на най-новата кампания „Chopard loves cinema“.

Очаква ни истински уеб сериал от дванадесет епизода, който ще бъде представен на 20-и март, Международният ден на щастието.

Проектът, режисиран от Джеймс Грей успява да улови цялата дързост, сила и силен характер на актрисата.

Брандът олицетворява истинската дамска енергия, примесена с щастие, благодарение на кадрите на фотографа Алистър Маклилън, които вдъхват позитивизъм и доверие в жените и техните способности… Точно като часовниците и бижутата Chopard, избрани от холивудската актриса, символизиращи завършената жена и усещането за благополучие.

Джулия Робъртс се забавлява зад кулисите на кампанията

За да ви дадем представа за това, което ще видим през следващите седмици, ето го и видеото зад кулисите на новата кампания, където актрисата се шегува, смее се, плете и гушка кучето си Миртъл.

„За мен Международният ден на щастието е всеки ден“, споделя с типичната за себе си широка усмивка Джулия.

ВИЖТЕ ОЩЕ: Джулия Робъртс и Дженифър Анистън ще играят заедно в общ филм