„La Dolce Vita“ според Дженифър Лопес

Дженифър Лопес никога не спира. Холивудската суперзвезда, основател на козметичен бранд, сега се превръща в собственик на марка алкохолни напитки, наречена „Delola“. Съпругата на Бен Афлек представи новата си линия напитки в социалните мрежи с видео за празнично настроение, вдъхновено от „La Dolce Vita“ и по-специално от преживяването на Джей Ло по крайбрежието на Амалфи, нейната любима дестинация за откъсване от реалността.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Jennifer Lopez (@jlo)

Както самата актриса, певица и успешен предприемач споделя във видеото: „Научих се, докато растях, че животът трябва да се живее максимално. Исках да създам вкусни напитки, приготвени с качествени съставки и идеални за наслада в компанията на приятели и семейство. А ето и идеята зад „Delola“. Всичко започна с прекрасните ми морски ваканции в Италия.“

„Италианското посрещане и изискания стил на крайбрежието на Амалфи влязоха в сърцето ми. Шприцът „Delola“ е вдъхновен от италианска рецепта, но не съдържа захар или добавки. Той е по-малко калоричен от класическия шприц и също така по-малко алкохолен. Алкохолното му съдържание е приблизително еквивалентно на чаша вино. Създадохме 3 вкуса шприц и мога да ви уверя, че са вкусни! Просто отворете бутилката, изсипете съдържанието в чаша с лед и се насладете на живота с „Delola““, завършва Джей Ло.

Дженифър Лопес ни пренася на остров Капри

Въпреки това, в момента напитките на звездата са налични единствено и само в САЩ.

ВИЖТЕ ОЩЕ: Дженифър Лопес е обсебена от „Барби“