Джена Ортега е новото лице на Adidas

Джена Ортега е новият посланик на марката и лице на изцяло нов лейбъл, който съвсем скоро ще бъде представен. „Любовта ми към Adidas датира от години“, сподели актрисата в изявление.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от adidas Women (@adidaswomen)

„Брандът винаги е имал огромно присъствие в спорта, музиката и културата и продължава да бъде новатор по толкова много начини. Докато растях, винаги трябваше да имам маратонки Adidas. Към днешна дата голяма част от гардероба ми се състои от емблематичните три ивици. Чувствам се толкова щастлива, че имам честта да бъда част от това легендарно семейство и да бъда лице на изцяло новия му лейбъл. Нямам търпение да ви покажа, хора“, сподели Джена Ортега.

Adidas обявиха колаборацията си с актрисата от „Wednesday

“Непрекъснато търсим начини, по които можем да разширим границите си както в спорта, така и в културата, поради което е толкова вълнуващо да обявим, че Джена Ортега се присъединява към нас, за да пуснем първия ни нов лейбъл от 50 години насам”, сподели изпълнителният директор на спортния бранд.

През ноември от Adidas обявиха, че Бьорн Гулден ще поеме поста главен изпълнителен директор на компанията. Преди това той беше главен изпълнителен директор на Puma. Към него вече има големи очаквания, след като той трябва да ръководи бранда в ерата след Кание Уест.

Припомняме ви, че последните няколко месеца бяха натоварени за Ортега. През ноември новият телевизионен сериал на актрисата „Wednesday“, направи своята премиера в Netflix. Той бързо се превърна в един от най-популярните сериали в стрийминг платформата, с над 150 милиона гледания.

ВИЖТЕ ОЩЕ: Джена Ортега: Дивата на Saint Laurent в Париж