“Искам да съм като всяка друга”, мечтата на жените, болни от рак на гърдата

Avon създаде кампания, с която се стреми да разчупи виждането на обществото относно рака на гърдата и да привлече внимание към нуждите на жените, които се борят с болестта.

Всяка осма жена се бори с рак на гърдата, но тя заслужава да се почувства като останалите седем. Затова и Avon избраха да създадат кампания “Искам да съм като всяка друга”, която е част от тяхната мисия в подкрепа на жените, страдащи от болестта.

Кампанията набира средства от розовата серия продукти на марката и дарява 100% от печалбата за каузата. Парите след това се използват, за да се осигурят безплатни профилактични прегледи на жените, както и да се разпространи информация по отношение на болестта.

Кампанията е организирана съвместно с Фондация „Една от 8“ – “Бъди до мен” и се стреми да помага на жените и техните близки да преминат през  рудния период възможно най-лесно. Затова и през тази година основна цел за козметичната марка е да се наберат средства за безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа на засегнатите жени, както и техните близки и семейства в цялата страна.

Ендометриозата пречи на 1 от 10 жени да има деца

Само за един месец Avon събра стойността 100 000 лева от кампанията. През всичките 18 години, откакто марката се е заела с тази кауза пък са събрани над 1 800 000 лева, с които бе закупена мобилна мамографска и ехографска апаратура. Част от парите пък се използваха за финансиране на над 31 000 безплатни диагностични прегледа на територията на цялата страна.

Повече информация за кампанията може да откриете на специално разработения информационен хъб www.pinklight.bg. От там можете и да закупите благотворителен продукт, с който да подкрепите каузата.

Симптоми на рак на гърдата, които много жени пренебрегват