Tommy Hilfiger и Зендая се насочиха към Харлем

Колекцията за есен 2019, създадена от TOMMY HILFIGER и посланика на марката, Зендая, ще дебютира в “Театър Аполо”, в нюйоркския квартал Харлем.

Втората колекция TommyXZendaya ще бъде представена в легендарния театър на 8 септември, неделя. Моделите са част от есенната мода на марката TOMMY HILFIGER, представен в България от SARKK SA.

Шоуто отново ще наблегне на посланията, които Томи и Зендея изведоха и през пролетта – за толерантността, интеграцията на различните, както и борбата за равноправието на жените. Също така събитието пак ще бъде под формата на преживяване – както за публиката на мястото, така и за зрителите онлайн, благодарение на оригинална концепция „Виж сега – купи сега“. Системата беше разработена от марката с цел да пренесе TOMMYNOW до публиката по целия свят.

Това ще бъде първото ревю на марката в Ню Йорк, от есента на 2016 насам. Точно този театър е бил избран, заради историята на мястото – там са изпълнявали едни от най-емблематичните артисти в света, включително Арета Франклин, Ела Фицджералд, Пати Лабел и групата “Сюпримс”.

Това перфектно улавя духа на колекцията, вдъхновен от точно такива силни и уверени жени. Моделите запазват култовия стил на тази ера, но със съвременната дързост на Зендая. Точно това сам потвърди и Томи Хилфигър:

“След като пътувахме по света с TOMMYNOW и след едно незабравимо шоу в Париж със Зендея, аз съм развълнуван да се върна там, където започна нашето пътуване с „Виж сега, купи сега”. Желанието на Зендея да пренесе TOMMYNOW в Харлем бе невероятна следваща стъпка в изразяването на нейната визия за бъдещето. Нейната гледна точка присъства ясно във всичко, което прави, и именно затова тя е и толкова вдъхновяващ партньор – чест е да продължим да й предоставяме платформа в модната индустрия, за да споделя своята визия!”

След успеха на предходните ревюта, TOMMYNOW ще продължи да надгражда своята концепция „Виж сега – купи сега“. Всички визии от ревюто ще бъдат достъпни за закупуване в екосистема от онлайн канали и социални медии в повече от 70 страни, както и в магазините на Tommy Hilfiger.