Перфектното бельо и перфектната Ирина Шейк за Intimissimi

Една жена с маслинова кожа и пронизващи сини очи, облечена в черна дантела. 

Новата рекламна кампания на италианския бранд Intimissimi доказва, че понякога малкото е повече. Без снимки на екзотични локации и без да разчитат на прекалено ексцентричен дизайн, те се заемат да покажат как трябва да изглежда “Перфектният сутиен”. И за тази цел се възползват от горещите форми на Ирина Шейк.

Рускинята, пленила сърцето на един от най-желаните ергени в Холивуд Брадли Купър, се завръща като лице на бранда, а поводът е неговата 20-та годишнина. Шейк за пръв път се снима в кампания на Intimissimi още през 2007 г., когато и дебютира на страниците на мъжкото издание Sports Illustrated Swimsuit Issue, а това изстрелва кариерата й към върха. 

“Перфектният сутиен” е името на книгата, с която Intimissimi отбелязват своята годишнина. Изданието съдържа 20 снимки на Шейк и другото лице на марката от 2014 г. Шломит Малка, а редом с кадрите, вътре са поместени съвети към дамите за това как да избират бельото си и как да се грижат за него.