Pass The Mic: Tommy Hilfiger ни предизвиква да променим света

Есенната колекция на Tommy събира в себе си идеята, че във всеки от нас се крие силата да променим света.

Модата ни дава възможност да изразим себе си по милион различни начини. Сега обаче Tommy Hilfiger взима тази идея още по-буквално и ни предоставя микрофона, за да бъде чут гласът ни директно.

Марката обособява своите социални платформи като място за споделяне и разширяване на посланието на кампанията. За тази цел посланиците на Tommy в лицето на американската актрисата Яра Шахиди, номинирания за “Грами“ певец Джак Харлоу, южнокорейския актьор Ким Су-Хьон, актьора Антъни Рамос, нигерийския певец Wizkid и DJ Cassidy ни предизвикват да разкажем историите си.

Те отправят към нас въпросите: “Какво ви вдъхновява да предприемете промяна? Какво бихте казали, ако светът ви слушаше? Какво е вашето виждане за бъдещето? Какво искате да кажете?“ Желаещите да споделят своите мисли и идеи могат да го направят, като оставят гласово съобщение на официалния Instagram канал на марката @tommyhilfiger.

“Всеки глас има силата да озари света. Ние сме тук за буквално да предадем микрофона, първо на избраните гласове на нашите таланти, а след това и на нашата глобална аудитория, за да предизвикаме смислена и дълготрайна промяна“, заяви Томи Хилфигър, основателят на едноименната модна къща.

Моделите от есенната колекция съчетават актуалната в момента preppy визия с емблематичните за марката кройки и десени. Както по традиция и този път дрехите и аксесоарите са създадени с помощта на устойчиви методи и материи.

Hero Slider