Nike се включи към марките с по-големи размери с цел да дадат възможност на всички да се чувстват уверени, когато тренират.
Само преди няколко дни магазините на Nike се напълниха с манекени в плюс-сайз размери и това предизвика смесено мнение сред потребителите в интернет.
Много от тях се радват за развитието на индустрията в тази посока и поздравяват марката за избора им. Но същевременно друга група от обществото смятат, че това е излишно и грозно.
Дебатът ескалира още повече, когато в Telgraph се появи гръмка статия, изразяваща силно мнение против дрехите. В публикацията беше използван остър език на омразата, наричайки жените от кампанията на марката “огромни” и “бъдещи диабетици”, а моделите “лъжа към обществото”.
Един ангел на Victoria’s Secret откровено за непосилните стандарти за красота
Разгневени от думите на журналистката в английския вестник, жените, които вече притежават въпросните дрехи на марката споделиха снимки в социалните мрежи, на които те тренират, за да докажат, че колекцията в по-големи размери има потребление.
Дори видни личности в обществото изказаха своето мнение. Моделът Искра Лорънс беше една от първите, които да защити Nike.
Модната индустрия се опитва да промени политиката си по отношение на размерите и много марки започнаха да предлагат модели, подходящи за различни групи хора. Nike е една от първите марки за висококачествено спортно облекло, която да предложи плюс-сайз модели на пазара.