Нова ера за Burberry, начело с Ирина Шейк

В началото на миналата пролет, стана ясно, че главният творчески директор на Burberry – Кристофър Бейли – ще бъде заменен от Рикардо Тиши.

И Burberry спират кожата в облеклата

Италианският дизайнер смело заяви, че под негово ръководство за модната къща “започва една нова ера”. Тиши е изключително ентусиазиран и мотивиран за ролята си на творчески директор, като не прави компромиси с първата си дебютна колекция за марката: “Събрах 6 фотографa, всеки с различна енергия, опит и гледна точка – включително доказали се британски професионалисти, както и тепърва навлизащи такива – за да мога да интерпретирам тази нова ера за Burberry”, коментира дизайнерът.

За лице на дебютната му кампания, Рикардо Тиши е избрал Ирина Шейк, която побърза да сподели новината в профила си в Instagram, където моделът изказа и признателността си за гласуваното доверие: “За мен е чест да бъда част от тази нова ера, заедно с моя брат Рикардо Тиши. Рики, ти бе до мен от ден първи на това модно приключение, и твоята лоялност и любов говорят сами за себе си… Обичам те!

Повече от първата кампания на Тиши за Burberry, ще откриете в галерията. 

 

Fashion Gallery