И Burberry спират кожата в облеклата

След Gucci и Armani, Burberry е поредната модна марка, която се зарече, че повече няма да използва животинска кожа в продуктите си.

Британският производител на луксозни стоки обяви и, че ще спре практиката на изгаряне на непродадени стоки.

Дъщерята на Джъд Лоу се снима за Burberry

Отчет на луксозният лейбъл от миналата година предизвика гнева на природозащитниците и марката трябваше да докаже, че ще вземе мерки. Докладът от юли 2017 г. показва, че Burberry е унищожила непродадени дрехи, аксесоари и парфюми на стойност 28.6 млн. паунда, за да защити своя бранд. Това е начинът на много световни компании да защитят името и имиджа да горят продуктите си, за да не се препродават на по-ниски цени или крадат неизползваните неща.

Наоми, Роузи, Ромео Бекъм и бляскавата Коледа на Burberry

Сега обаче британската компания заяви, че вече е въвела практиката на повторна употреба, ремонт или преработка на непродадени стоки. “Модерният лукс означава да бъдеш отговорен към обществото и околната среда. Тази вяра е основна за нас в Burberry и е ключът към нашия дългосрочен успех. Ние се ангажираме да прилагаме същото творчество във всички звена на Burberry,” заяви главният изпълнителен директор на модната марка Марко Гобети.