Въпреки че новата по-истинска версия на модните фотосесии стана любима на много, кампанията на модната марка бе силно критикувана.
Ясно е, че тази година много фотосесии ще са с лошо качество и снимачен екип от един човек. Но точно това ни кара да харесваме този нов тип фотография. Снимките са неперфектни и истински, като ни позволяват да видим другата страна на модата, в която фотошопът и осветлението не играят водещата роля.
В подобна фотосесия се включи и Кендал Дженър за новата кампания на Burberry. На снимките тя позира пред опънат бял фон, на естествена светлина и без много грим.
Да, концепцията ни хареса, както и на много други модни ентусиасти, но не можем да не се съгласим с негативните коментари, които събраха най-много отзвук под публикациите на Burberry.
Феновете на марката продължават да се разочароват всеки път, когато фаворитите им сред брандовете се спрат на едни и същи лица за кампаниите си. Особено заради постоянната драма в личния живот на Кендал много от потребителите в социалните мрежи изявиха желанието си марките да спрат да я наемат за всяка своя по-голяма кампания.
След като Victoria’s Secret бе напълно променена по принуда на потребителите си, които настояваха за повече разнообразие, е разбираемо да започне същият процес и при останалите модни марки.
Вие какво мислите за новата кампания на Burberry? Оставяме още снимки в галерията, за да прецените сами.