Gucci със само две ревюта годишно

Алесандро Микеле сподели част от нещата, които е писал в дневника си през последния месец, за да защити решението си за марката.

В отговор на променящия се свят на модата от Gucci избраха да се откажат от част от шоутата по време на Седмицата на модата и да потърсят нов начин да са актуални.

“Ще се срещаме само два пъти годишно, за да създаваме новите истории. Непостоянни, щастливи и свободни глави от приказката, която ще бъде написана без правила и жанрове”, написа Микеле.

Много марки започнаха да се запитват дали някога отново ще видим Седмицата на модата по същия начин, по който сме свикнали да я гледаме всяка година. Някои брандове обмислят опцията за дигитални ревюта, други говорят за предприемане на стратегия, подобна на тази на Gucci и да събират мъжките и женските колекции, за да могат по-лесно да ги представят само два пъти годишно.

Прочетете още по темата тук: Първо виртуално модно шоу, седмица на модата онлайн и още за бъдещето на модния свят

Popular