Burberry снима служителите си за новата кампания

За новата кампания на Burberry Рикардо Тиши се вдъхновил от хората зад вратите на Лондон.

Вместо да търсят модели, които да снимат в затворените пространства на студиото, от Burberry помолиха служителите на компанията, заедно с техните приятели, да позират пред собствените си домове.

Макар и да не липсваха няколко лица от професионалните модели, изборът на модната къща добави нотка автентичност към фотосесията.

По тази причина и дрехите от пролетната колекция са създадени да бъдат практични, стилни и удобни. Виждаме запазените марки на бранда върху пуловери, жилетки и блейзъри, които биха се вписали както в офисния гардероб, така и в дрехите за излизания с приятели.

Сред моделите се намират и следи от логоманията, която преобладаваше в миналогодишните предложения на марката, но този път логото на Burberry не се натрапва така силно и само добавя стилен акцент към моделите.

Разгледайте снимките от кампанията в галерията.

Fashion Gallery