Без много овации за новата кампания на Chanel

Първата кампания на Chanel след смъртта на Карл Лагерфелд на първо четене не пожъна очаквания успех.

Фотосесията е стилизирана от Карин Ройтфелд. Вдъхновение за нея са кампаниите на Chanel от 90-те години, като всички визии са заснети лаконично на бял фон.

Много от първите коментари са на разочарование. Потребители критикуват липсата на въображение, лошият фотошоп и фактът, че сякаш между моделите няма координация. Вижте още снимки в галерията.

“Ако бяха снимани заедно, кадърът щеше да изглежда по-естествен и флуиден. Вместо това, момичетата са очевидно сглобени в един кадър и без никаква координация. Всяка има различно изражение, а съчетани изглеждат неловно. Виржини няма никакъв вкус и въображение”, пише GivenchyHomme.

Не ми пука за мнението на мъжете, казваше Лагерфелд

Като цяло сред коментиращите битува усещането, че кампанията е нещо като евтина имитация на ранния Лагерфелд. “Това ли е всичко? Това ли ще бъде Chanel от тук нататък? – пита друг потребител.

Карл Лагерфелд бе творчески директор на Chanel в продължение на 36 години, преди да напусне този свят през февруари. Лагерфелд създаваше по шест колекции годишно за френската модна къща, а неговите дефилета винаги бяха гвоздеят в програмата на френската Седмица на модата.

На поста го наследи неговата асистентка Виржини Виар. В първата си собствена колекция за Chanel, Виар се придържаше стриктно към линията на Лагерфелд без съществени импровизации, което, разбира се, бе очаквано.

Настъпва обаче моментът, в който всички, които сега наблюдават работата й под лупа, ще започнат все по-нетърпеливо да настояват за нещо малко по-изненадващо и свежо.

Fashion GalleryPopular