Оливия Уайлд има заръка към всички нас

Послучай наближаващия Ден на Земята, Оливия Уайлд ни приканва да сме по-отговорни по отношение на дрехите, които купуваме и как ги изхвърляме.

Оливия Уайлд от дълго време насам се е обвързала с темата за запазване на околната среда особено чрез рециклиране на дрехи. Тя работи върху кампанията на H&M “Conscious”, която позволява на потребителите да рециклират облеклото си, което вече не използват. Днес тя говори за Second Hand модата, която става все по-популярна, и приканва всички да се включим към тренда.

“През последните години научих много за модната индустрията и честно казано, това само ме депресира. Има толкова много, което не знаем за дрехите, които купуваме. Много от нещата по магазините не могат да се рециклират, защото са от смесени материали, и постоянно се изхвърлят тонове дрехи в природата.” Уайлд коментира.

Как Оливия Уайлд си връща формата след раждането?

Така тя е стигнала до сайт за продаване и купуване на използвани дрехи – ThredUp. Според нея това е ефективен начин да се справим с проблема в индустрията.

Така знаем, че дрехите, дори и да не могат да се рециклират в нови платове, могат да послужат на някой друг, след като ние решим да се разделим с тях.

Затова тя започва съвместна работа със сайта, за да популяризира този тип грижа за дрехите и природата. Тя насърчава феновете си дори и да не използват този сайт, да търсят по-често покупките си от магазини за втора ръка.

“Очевидно е, че хората се интересуват от винтидж дрехите – това си личи в модната индустрия от години насам. Но това е само като допълнителна линия, в която модата се развива. Главно хората възприемат, че новото е по-добро. Затова и исках да се включа в разговора по темата. Искам да сложа нова стойност на старите неща”, разказва Уайлд.

Въпреки че самата тя е пазарувала винтидж дрехи от малка, признава, че в един момент се е главозамаяла с всичките кутии с дрехи, които са пристигали при нея всекидневно заради славата й. Сега обаче постъпва отговорно с всички тоалети, които дизайнерите й пращат – някои от нещата дава на близки и приятели, а други лично дава за благотворителност. Но предупреждава, че ако и ние искаме да дарим дрехите си, трябва да внимаваме къде го правим. Много често тези кампании не работят по начина, по който се очаква от тях.

Ежедневният грим ритуал на Оливия Уайлд

“Трябва да бъдем по-отговорни с предметите, които притежаваме. Обикновено не мислим какво ще се случи с тях, след като приключим с употребата им. Надявам се всеки потребител да се замисля повече за това, което купува и какво смята да направи с този предмет след това.”

Плащеща статистика е, че в Америка проблемът със свръхпотреблението се засилва все повече. По приблизителни изчисления се знае, че ако всеки един гражданин на САЩ замени по една нова покупка с нещо от втора ръка, вредните емисии ще се намалят с 2,5 милиарда килограма годишно.

Домашен релакс с Оливия Уайлд: Книга, вино, шоколадов мус…