Две нови ухания носят подписа на Karl Lagerfeld

Карл Лагерфелд се завръща на ароматната сцена с две нови ухания, които носят името му – Lagerfeld eau de parfum for women и eau de toilette for men.


“Обожавам ароматите. Работил съм за аромати в миналото и съм развълнуван, че днес ще лансирам нови аромати. Обожавам дамските аромати, обожавам и мъжките аромати. Те правят живота по-красив. Парфюмът е като мода за носа…”
, казва дизайнерът.

Двата нови аромата носят уникалния стил на дизайнера, като в същото време оставят след себе си усещане за елегантност, класическа изтънченост и финес.

Дамското ухание Karl eau de parfum for women е свежо ухание на цитрус, плодове и цветя върху мускусна база, което се отваря с акорди на лимон и праскова, за да разкрие цветното сърце на магнолия, роза и франджипани. За основа са избрани мускус, амбър и дървесни нотки.

Ултра модерен е и мъжкият аромат. Лавандула, мандарина, хрупкава ябълка и листа виолетка преплитат уханията си, в основата се улавят нотки сандалово дърво и амброва смес за повече елегантност, но и енергичност.

“Естетиката на флаконите е високотехнологична и класическа. Мисля, че сега е подходящият момент за такава. Високи технологии и класическо стъкло оформят тези впечатляващи флакони”, така ненадминатият Лагерфелд описва дизайна на флаконите на двата аромата.

Прозрачното стъкло, използвано за дамския eau de parfum и черното стъкло, използвано за мъжкия eau de toilette са геометрично безупречни и имат името на Karl отпечатано със сребристи букви. Симетрията е нарушена единствено от “отрязаните” ъгли в основата на бутилките. Като яките на любимите ризи на Karl, голям метален пръстен стои под капачките, които са гравирани с иконичния му силует. Гравираните метални пръстени са препратка към аксесоарите на марката.

“Трябваха ни едно момче и едно момиче. Баптист и Кати бяха идеални за чувството, което искахме да пресъздадем. Нямаше друга по-подходяща двойка..”

Дизайнерът избира двама от любимите си модели да разкажат историята на ароматите му чрез визията: Kati Neischer и Baptiste Giabicom. Като доказал се фотограф, Карл снима кампанията като си я представя в черно и бяло. На снимките, Кати и Баптист са нагорещени, голите им тела се сливат в едно.


“Днес модата не е просто да се обличаш. Тя вече е цялостен пакет – не просто аксесоари или очила, но и аромати. Важно е всяка марка да има емблематичен аромат. Ароматът е също толкова важен, колкото и хубавата дреха. “

С лансирането на парфюмите бяха пуснати и специални емотикони, наречени emotikarl, които за отрицателно време бяха свалени 100 000 пъти.