Лейди Гага създаде своя линия за грим и козметика

Певицата последва примера на Риана и си потърси ново амплоа в бюти индустрията.

Ако сте забелязвали отбелязванията #Haus и #Hausofgaga под снимките на Лейди Гага, вероятно, както останалите й наблюдателни фенове, сте се питали какво означават тези подсказки. Е, тайната е разкрита – това е името на фирмата на певицата за грим и козметика.

През февруари миналата година, изпълнителката е патентовала името “Haus Beauty”, но от тогава не е споделяла нищо повече за марката. Знаем, че ще се предлагат лакове за нокти, хайлайтри, фон дьо тени, червила, продукти за почистване на лицето и парфюми.

Първите снимки за марката се появиха само преди няколко дни, а вече обиколиха всички медии в Интернет. На два кадъра Гага позира със смел артистичен грим в тъмни нюанси. Останалите снимки, които сме видели за сега, са на модели на марката със също интересен макияж.

На кадрите емблемата изписва “Haus Laboratories”, което ни навява на мисълта, че не е задължително да рекламират грима на тези снимки. Феновете забелязаха, че е използван максимално малко фотошоп върху лицето, затова може и да е рекламна кампания за грижа за красотата, вместо макияж.

“Бюти сандвич” е новата процедура, с която звездите поддържат красотата си

Тепърва чакаме да разберем повече детайли за продуктите, но от реакциите на феновете за сега, изглежда, че Лейди Гага ще се радва на голям успех. Затова и много хора я сравниха с Рири, която също взриви бюти индустрията с първите си продукти.

Фризьорът на Амал Клуни издаде как оформя прическата й

Рецептата за красота на един супермодел: Синди Крауфорд