Мода : Новини24 МАРТ 2022

Модната революция в света на бъдещето: Tommy Hilfiger с виртуално ревю в Метавселената

Марката прегръща иновацията и изненадва почитателите си отново

Бъдещето е тук, за да промени модата.

Как ви звучи да преместите шопинг терапията в съвсем различна вселена? Защото това ни предлага Tommy Hilfiger сега.

В свят, който непрестанно се развива и в който напоследък се появиха безкрайни нови термини от NFT през криптовалути до Метавселената, беше единствено въпрос на време Седмицата на модата да се преместии във виртуалното пространство. Сега една от любимите ни марки за стрийт стил мода се устреми още по-силно към бъдещето с първото си виртуално ревю в Метавселената.

Tommy Hilfiger, който в България е представен от SARKK SA, ни запознава със своята колекция за сезон пролет 2022 виртуално на първата по рода си Седмица на модата в метапространството.

До 28 март 2022 почитателите на марката, както и зрителите на събитието, ще могат да видят не само новите предложения на бранда, но и ще имат възможността да си закупят както NFT за своите аватари, така и физическите модели на бранда, без дори да напускат Метавселената.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

Домакин на виртуалната Седмица на модата се явява платформата Decentraland, а пазаруването в Метавселената е осъществено в партньорство с Boson Protocol – децентрализирана мрежа, позволяваща безпроблемен обмен на цифрови активи за физически продукти, услуги и преживявания.

Запознайте се с Tommy Hilfiger и купете виртуално

Потребителите могат да се телепортират в Метавселената и да изпитат преживяване от друг тип – виртуален шопинг в магазина на Tommy Hilfiger, поддържан от Boson Portal и Decentraland. Почитателите на американската марка ще се натъкнат на плаващи 3D рендери на някои от емблематичните модели за колекция пролет 2022 като якето тип “varsity” за мъжете и ризи в стил “madras” за жените. Артикулите могат да бъдат закупени като NFT, които пък могат да бъдат осребрени за физически продукти и доставени направо до вратата на клиентите или да бъдат носени от виртуалния аватар в Метавселената.

“Когато основах модната къща през 1985 година, не си представях, че ще дойде време, в което Седмицата на модата ще се проведе изцяло виртуално, в 3D конструиран свят. Едва направили първата крачка в Метавселената и тепърва запознавайки се с нейните качества, аз съм вдъхновен от силата на дигиталните технологии и как те предоставят нов начин за взаимодействие с различни общности”, споделя основателят на едноименния бранд Томи Хилфигър.

Подобно на традиционните глобални седмици на модата, Седмица на модата в Метавселената ще даде шанс за изява на повече от 50 луксозни и дигитални марки, които ще представят нови колекции.

В допълнение към това те са предвидили и виртуални презентации, дискусии, концерти, афтърпарти и филмови инсталации. Луксозната търговска зона, наречена “Boson Portal – Fashion District”, е проектирана по подобие на емблематичното парижко Avenue Montaigne, където марките могат на практика да продават както цифрови, така и физически артикули чрез NFT.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

С участието си в Седмицата на модата в Метавселената, от Tommy Hilfiger доказват отново, че иновациите са част от ДНК-то на бранда. Това не е първият досег на американската модна къща с виртуалното пространство. През 2020 г. брандът си партнира с играта Animal Crossing, за да представи Tommy Island и колекцията си за есенния сезон. През 2021 г. марката осъществи стратегическо партньорство с Roblox, а в началото на 2022 година се създаде и инициативата Team Tommy, насочена към равноправие в гейминг сферата.

От Tommy Hilfiger ще продължат да предоставят нестандартни преживявания, които да ангажират феновете както във физическия, така и в дигиталния свят, като същевременно от марката проучват нови начини за споделяне на своя последователен и неподвластен на времето американски дух чрез Метавселената.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Алесандро Микеле напуска Gucci: Краят на една ера
Новини24 НОЕМВРИ 2022

Алесандро Микеле напуска Gucci: Краят на една ера

Слуховете от последните часове намериха своето официално потвърждение.

Steal the look: Calvin Klein ни представя колекцията есен-зима 2022
Новини26 ОКТОМВРИ 2022

Steal The Look с Calvin Klein есен/зима 2022

Новата кампания на модния бранд ни потапя в свят, изпълнен с талант и изключително неочаквани обрати.

Бела Хадид x ABOUT YOU вече ни очаква
Новини20 ОКТОМВРИ 2022

Бела Хадид x ABOUT YOU вече ни очаква

Онлайн магазинът за мода пуска нова съвместна колекция със световно известния модел и предприемач.

MaxMara ни представя „Modernist Magic”
Новини19 ОКТОМВРИ 2022

Max Mara ни потопи в свят на Modernist Magic

MDL отбеляза възраждането на силните и изненадващи силуети с изискано събитие.