В Южна Корея има недостиг на минерали и естествени продукти и въпреки това страната печели много от козметичните си марки
Оказва се, че правителството в Корея се е заело с не леката задача да промотира тамошния козметичен бизнес и усилията им са овенчани с успех – държавата постоянно експортира козметика, като най-големите “потребители” са Китай и Америка.
Основни бойни единици на натуралната козметика
Козметичните брандове в Южна Корея са над 2000, което я превръща в една от водещите страни, произвеждащи продукти за красота. Статистиката сочи, че корейската жена използва между 10 и 18 козметични продукти на ден (с корейски произход, разбира се) и харчи два пъти повече за козметика годишно в сравнение с американската жена.
Въпреки това, ако прочетете етикетите на повечето корейски козметични продукти, няма да откриете думи като “ограничен/естествен произход”, но за сметка на това ще се радвате на “липса на вода” в продуктите, което запазва почти напълно качеството на съставките в тях.
10 натурални продукта за грижа за косата
Основният процес, чрез който се създават корейските козметични продукти е ферментацията. По този начин съставките се разграждат естествено и съответно се абсорбират от кожата много по-бързо и ефикасно. Производителите използват местните дарове на природата: зеленият чай, лотуса, соята и др.
Ако искате сами да се убедите в качеството на корейската козметика, то тогава заложете на някоя от най-популярните брандове:
- MISSHA.
- THE FACE SHOP
- innisfree
- SKINFOOD
- IOPE
- banila.co
- It’S SKIN
- Sulwhasoo
- 3CE (Three Concept Eyes)
- ETUDE HOUSE