Николета Лозанова стана лице на Philipp Plein Sport

Николета Лозанова стана лице на новата линия на Филип Плейн – Philipp Plein Sport.

Личнo Hиĸoлeтa ce пoxвaли във Facebook, че е избрана от дизaйнepa за рекламната му кампания. Πъpвoнaчaлнo тя paзĸpи, че е в Mилaнo зa cлeдвaщия cи aнгaжимeнт, ĸaтo загатна, че той е свързан с известния дизайнер.

Лозанова сподели снимка с букет и картичка, подписана от Плейн. “Щастлив съм, че си тук”, гласи неговото лично послание към Ни-Ло.

Плеймейтката бе обвинена, че тя сама е написала картичката, но бързо обори нападките с кадри от бекстейджа на снимките на новата линия спортни дрехи.

Николета е сред 14-те жени, участващи в кампанията на марката. “В момента заснемаме ексклузивни кадри, които с моя “отбор красавици” ще представим в началото на следващата година и съм убедена, че вече нямате търпение да видите резултата – Philipp Plein Sport 2017“, сподели Лозанова.

Освен родната плеймейтка и водеща, в Милано бяха поканени модели като Нина Сереброва, Виктория Боня, Галинка Миргаева, Лили Ермак, Жана Женович, Гаяна Багдасарян и други.

Николета от години е почитателка на облеклата на Плейн. Впоследствие брюнетката се запознава с дизайнера и към днешна дата двамата са свързвани от близко приятелство, което се пренесе и на професионалната сцена.