Наум Шопов и Теа Минкова спортуват с еко екипи

Актьорът Наум Шопов и неговата приятелка Теа Минкова станаха част от благородната мисия за опазване на природата.

Наум и Теа, които преди месец посрещнаха своето първо дете, станаха посланици на ексклузивната спортна колекция текстил от рециклирана пластмаса на Kaufland в България.

Популярната двойка е позната с активния си и природосъобразен начин на живот и по тази причина иновативната колекция на Kaufland се е превърнала в част от ежедневието на Наум и Теа.

“Когато чухме за тази колекция, решихме да ви я представим, защото според нас тя е нещо страхотно. Радваме се на големи брандове като Kaufland, които имат такива инициативи и поемат ангажимента да създават иновативни и полезни продукти”, споделиха Наум и Теа за колекцията.

Теа Минкова и нейният режим като бременна

Kaufland е първата търговска верига в България, която пуска в продажба колекция текстил от рециклирана пластмаса във всички свои обекти на територията на цялата страна. Спортната линия е изработена от рециклируеми P.E.T бутилки, риболовни мрежи и пластмасови отпадъци.

Всички артикули от колекцията също са рециклируеми, като по този начин Kaufland затваря цикъла на рециклиране.

Лимитираната колекция включва цялостна стилна и модерна спортна екипировка. Потребителите могат да избират сред разнообразие от блузи, якета, клинове, спортни панталони, бюстиета, маратонки и чорапи. Сред тях има и артикули, които са изработени от 100% органичен памук, сертифициран по Глобалния стандарт за органичен памук (GOTS*). Чрез стандарта GOTS Kaufland гарантира високото качество на своите собствени текстилни марки, които съдържат памук.

Компанията се ангажира до 2025-а да намали пластмасата с най-малко 20%, а пластмасовите опаковки на собствените марки продукти да са 100% рециклируеми. Освен конкретни мерки за намаляване на пластмаса в своя асортимент от собствени марки, Kaufland организира и участва в редица събития и инициативи в тази посока.

Само през 2019 г. Kaufland организира първия в България полумаратон без пластмаса за еднократна употреба, компанията беше официален партньор на мащабната инициатива „Книги за смет“ и генерален партньор на първия документален филм в България срещу пластмасовото замърсяване „Море на вятъра“.