Ким Кардашиян създаде нов продукт, който настрои японското население срещу нея

Новият продукт на Ким Кардашиян е стягащо бельо, което носи името “Kimono” – точно като японското традиционно празнично облекло.

Вчера Ким Кардашиян сподели новините за новия си продукт – оформящо бельо в различни цветове и форми, което тя рекламира като подходящо за всяка жена от всяка раса. До тук идеята се стори добра за всички, но това, което разгневи цялото японско общество както и хората, обвързани с културата и историята на държавата, бе името на продукта. А именно “Кимоно” – изписано по същия начин, както се изписва думата за традиционното облекло в Страната на изгряващото слънце.

Дрехата в Япония е използвана за празниците и официалните събития и заема важна част от културата на държавата. Точно поради тази причина японското общество се разгневи от решението на Ким. Приравняването на важна част от историята на една държава с бельо за оформяне е сериозно неуважение и подигравка, както отбелязаха много потребители в социалните мрежи.

Създаде се и хащтаг “KimOhNo”, който японци и хора, докоснали се до японската култура, използват да споделят свои снимки в традиционното облекло.