“Фаталният” тоалет на Кейт

Огромното търсене едва не сринало компанията Issa London след като Кейт избра тяхна рокля за годежа си през 2010.

Феноменът “Кейт Мидълтън” има огромно влияние в световен мащаб, особено по отношение на модните предпочитания на младите момичета. Но според UK Sunday Times, известността й има непредвидени последици – без да иска тя почти предизвика затварянето на модна марка.

Официалното съобщаване на годежа

Когато принц Уилям и Кейт съобщиха официално годежа си през 2010, тя беше облечена в синя рокля на британската компания Issa London. Търсенето на този модел се покачва с такава скорост, че за съвсем кратко време всички бройки от роклята са изкупени. Дори Пипа Мидълтън си купи такава рокля в червено.

Пипа Мидълтън на шотландска сватба


След това поръчките продължават да валят, а компанията не успява да смогне с производството. Президентът на Issa Камила Ал Файед сподели с журналисти, че по онова време се получила кризисна ситуация заради извънредната натовареност и това се отразило зле на имиджа на компанията.

“Не бяхме подготвени за това огромно търсене. Ако Кейт носеше рокля на гигант като Zara, за тях нямаше да е проблем да задоволят желанието на клиентите без забавяне. Но в нашата компания тогава работеха главно студенти и стажанти и нямахме разработен бизнес модел.”

Снимки: Profimedia

Виж още:
Ведро и цветно: Mода от наградите Kid’s Choice
Наоми Уотс: “В червено изглеждам порнографски”
Обувките на пролетта според… Рая от Eden
5 въпроса за перфектния тен към Кирил Чалъков
Рут Колева: “Да снимам клип в Лондон е сбъдната мечта”