Ефектът Адел

Чували сме за ефекта “Кейт Мидълтън” и ефекта “Риана”, а сега ставаме свидетели и на силата на Адел.

Само три дни след дебюта на новия албум на Адел “30”, тя вече може да се похвали с продадени над половин милион копия, което веднага я направи певицата с най-добре продавания албум за годината.

Преди това албумът на Тейлър Суифт “Evermore” държеше титлата, който продаде 462 хиляди копия през 2021, въпреки че дебютира на пазара през 2020 година.

Това не е единствената голяма новина около Адел и новия й албум. Хвалбите и успехите за новите й песни продължават да се трупат, а певицата вече донесе трайни промени в музикалната индустрия.

Тази седмица Spotify сложиха край на една от най-дългите си практики в стрийминг платформата и премахнаха бутона с опция за разбъркване на песните. Причината? Адел ги е помолила.

“Това беше единствената молба, която имах към нашата всепроменяща се индустрия. Не отделяме толкова много внимание върху създаването на албумите си и подреждането на песните без причина. Нашата музика разказва история, която трябва да бъде слушана, както е била предвидено да бъде слушана”, сподели Адел за молбата си към Spotify.

Промените, които певицата предизвика през последните няколко дни, не засягат само музикалната индустрия. Наскоро Адел трябваше да даде интервю пред журналиста Мат Доран за телевизията “Seven Network”. Какво се случи обаче – тя прекъсна интервюто по средата му и екипът й забрани то да бъде излъчвано когато и да бъде в бъдещето, а журналистът бе уволнен. Всичко това се случи, след като Доран си призна, че не е слушал албума на певицата, която трябваше да интервюира.

Изводът? Не ядосвайте Адел и със сигурност чуйте песните й.