Джъстин Бийбър стана моден дизайнер

В края на миналата година стана ясно, че Джъстин Бийбър се оттегля (временно) от сцената и е в етап на себеоткриване. Очевидно певецът е открил с какво иска да се занимава и за момента това е модата. 

Японска компания издава нов албум на Джъстин Бийбър

Почти 25-годишният изпълнител лансира своя модна марка, която кръсти “Drew“, което всъщност е и презимето му. На страницата на модната къща, Джъстин я е описал така: “Къщата Drew е място, където може да бъдеш себе си. Бла, бла, бла… Носи го все едно не ти пука. Просто се отпусни. Ок. Чао

Пред последните месеци все по-често забелязвахме Джъстин, облечен с дрехи с логото на Drew, но едва преди часове той официално пусна в продажба артикулите и обяви цените на сайта си.

Много от модните критици вярват, че певецът ще пожъне голям успех с колекцията, защото името му вече е достатъчно наложено и ще привлече голяма част от феновете му към бранда. Някои по-зорките наблюдатели забелязаха, че логото на модната къща много напомня това на групата Nirvana – усмихнатото човече. Не за първи път този емотикон е “откраднат” – съвсем наскоро членовете на групата заведоха дело срещу Марк Джейкъбс, който пусна тениски с изключително подобно на тяхното лого. 

Според други, Джъстин е копирал и колекцията, която Кание Уест (вече само YE) пусна преди три години – Yeezy Season 3. И двамата изпълнители залагат на супер casual стил в неутрални цветове и много свободни кройки.

В момента, абсолютно всички дрехи в сайта са разпродадени, но се очаква Джъстин да пусне повече и нови бройки съвсем скоро. Певецът е заложил само на 4 цвята за всичките си модели – телесен, жълт, червен и черен, като дрехите включват тениски, суичъри, къси и дълги панталони.

 

Fashion Gallery