Брад Пит пуска своя марка за грижа за кожата

Суперзвездата с неподвластен на времето чар е готова да завземе парче от пазара за красота с марката си за грижа за кожата „Le Domaine“, предназначена да забави процеса на стареене с помощта на антиоксидантните свойства, произтичащи от гроздето.

Брад Пит за остаряването

Актьорът получава голямо „Да“ от всички свои фенове, защото съчетава двете големи удоволствия в живота: виното и грижата за кожата.

И въпреки че самият той сподели в интервю, че не иска марката му да се асоциира с формулировката „против стареене“, отново Брад коментира: „Стареенето е концепция, от която не можем да избягаме. Бих искал нашата култура да я приеме с малко повече внимание. Да се говори за активна възраст е смешно, това е мит. Но това, което е истинско, е да третираме кожата си по най-добрия начин.“

„И това е нещото, което се научих да правя чрез работата си и ме кара да се чувствам по-добре. Мисля, че всички ние научаваме, че ако се обичаме, ако се отнасяме един към друг малко по-добре, ще имаме дългосрочни ползи. Така че концепцията тук е да остаряваме по здравословен начин“, добави още звездата.

Линията за грижа за кожата на Брад Пит

Новото начинание на актьора обещава по-стегната, сияйна, по-еластична и гладка кожа. А козметиката му е абсолютно безполова. Марката е разработена в сътрудничество със семейство Перин, известни винопроизводители на Château Beaucastel и партньори на актьора.

Четирите продукта, всички натурални, се отличават с „лек, елегантен безполов“ аромат, създаден от парфюмерист от Грас, с портокалов цвят, кедрово и сандалово дърво.

„Аз съм голям фен на всеки един от тях и използвам кремът всеки ден“, каза Брад Пит. „Много харесвам текстурата, защото е кремообразна, хидратира бързо и прави кожата ми много по-мека и готова да се изправи срещу калифорнийското слънце.“

„Le Domaine“ е бранд, насърчаващ автентичността и чистотата на добре изживения живот и може да се обобщи в проста визия: завръщане към произхода, към природата и към нашата собствена автентичност.

В допълнение, всички продукти са представени в много шикозни опаковки: стъклена бутилка, украсена със скулптурирана дървена капачка, за да подчертае идеята за виното и природата.

Дългът към бившите и красотата

Интересното е,че новият проект на Брад Пит всъщност е повлиян от две негови предишни любовни връзки. В марката виждаме сенките на Гуинет Полтроу и Анджелина Джоли.

И ако Гуинет е тази, която се е грижела за лицето на Брад в миналото, то формулите на козметиката му се основават на гроздето, отглеждано в лозята в южната част на Франция на Шато Миравал, които той и бившата му съпруга закупиха заедно през 2008 г.

Любовта приключва, но бизнесът за Брад Пит продължава…

 ВИЖТЕ ОЩЕ: Брад Пит вече е скулптор