Бионсе отово е сред бижутата на Tiffany & Co.

Всичко започва и приключва с Бионсе. Кралицата отново е избрана за лице на кампанията на Tiffany & Co. Новият проект е символ на овластяване, самочувствие, емоции, но преди всичко на любовта към себе си. Както гласи публикацията на бранда в Instagram: “истинската любов е толкова силна, колкото тази към самите нас”.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

Подновеното специално сътрудничество между марката и поп звездата има за цел да ни покани да отпразнуваме тяхното битие, като ни учат да обичаме себе си.  Tiffany & Co. ни припомнят всички теми, скъпи на Бионсе, засегнати в новия й албум „Renaissance“, потвърждавайки естествената общност на ценностите.

Заснета от обектива на Мейсън Пул, кралицата на поп музиката се появява в цялата си красота, акцентирайки бижутата на марката, заедно с някои от най-емблематичните творения на Жан Шлумбергер и Елза Перети.

Пример за такова изключително бижу е Tiffany City HardWear. 18-каратовото златно колие със сегменти, чието сглобяване и ръчно полиране е отнело цели 40 часа. Само няколко части от скъпоценната огърлица ще бъдат продадени като символ на почит към кампанията.

В изявление, Queen B споделя, че за нея е „чест да проучи още по-дълбоко колко красива е всъщност връзката и любовта ни към самите себе си като индивиди“.

Бионсе е истинско вдъхновение

“Бионсе е вдъхновение за толкова много хора, защото тя въплъщава тези качества”, каза Александър Арно, вицепрезидент по продуктите и комуникациите на компанията. „За нас е чест да продължим партньорството си за втора поредна година и да поставим началото на една вълнуваща нова ера на любовта“.

Tiffany & Co., отново с помощта на Бионсе, планират да създадат филм в подкрепа на кампанията по-късно тази година. Към момента е известно, че ще бъде базиран на нейната песен „Summer Renaissance“, парчето, включено в най-новия албум на певицата „Renaissance“.

ВИЖТЕ ОЩЕ: Бионсе определя тенденция за бъдещето

Hero Slider