Поп звездата Бионсе пое огромен риск, пускайки новия си албум за продажба без никаква предварителна промоция.
В края на миналата седмица певицата изненада целия свят с готова тава с 14 песни плюс 17 клипа, а албумът можеше още на същия ден да се закупи от iTunes.
Рискът обаче ѝ се отплати стократно – певицата продаде над 800 000 бройки само за уикенда. Още по-впечатляващото е, че албума можеше да се поръча само в iTunes за този период.
Това е най-бързо продалият се албум в iTunes и само за САЩ са закупени над 600 000 копия. В него феновете ще чуят както соло песни на Бей, така и дуети с Дрейк, Франк Оушън, Джей Зи и други.
Бионсе подобри и собствения си рекорд от 2006 г. “B’Day”, когато продаде 541 000 копия за първата седмица. Новият албум в момента е номер 1 в над 100 държави.
В помощ на продажбите влиза и факта, че албумът се продава само като цяло за 16 долара, песните и клиповете не могат да се закупят поотделно чак до 20-ти декември.
В прес съобщението, което звездата пусна след изненадата, тя казва: “Не исках да пускам музиката си по начина, по който го правех досега. Отегчена съм. Искам всичко да излезе в момента, в който е готово за феновете ми!”
Колекция бельо, вдъхновена от “50 нюанса сиво”
Какъв е идеалът за красота според мъжете и жените?
20 причини да обожаваме стила на Оливия Палермо
Какъв е идеалът за красота според мъжете и жените?
20 причини да обожаваме стила на Оливия Палермо