БГ звезди в усмихната кампания

Куп родни звезди се включиха в националната кампания за щастие “Аз съм Нарру”.

Инициативата има за цел да събере най-голямата “банка” с автентичен български смях и да повиши индекса на щастие на българите. Лица на кампанията са пет от най-обичаните български звезди – Димитър Рачков, Мария Игнатова, Рафи, Жана Бергендорф и Калин Сърменов.

“Аз съм Нарру” започва в деня на любовта 14 февруари и в продължение на 3 месеца призовава българите да се смеят, да запечатват на видео своя смях и да го споделят на сайта www.happy.bg.

Освен повишаване на усещането за лично щастие, участниците в кампанията имат шанс да спечелят и една от 7-те големи награди – автомобили Тoyota Auris хибрид, с които да продължат по пътя на щастието.

Организатор на кампанията е веригата ресторанти Нарру, която по случай своя 20-годишен рожден ден подарява на българите възможността да започнат да мислят за собственото си щастие и да се смеят повече.

Защо щастието е кауза?
Според резултатите от световно изследване на щастието, проведено по задание на ООН, България е на едно от последните места в класацията на нациите по индекс на щастие.

Индексът на щастие е трудна за измерване величина, но въпреки това идеята за съставянето му добива все по-голяма популярност, защото прогресът не може да се измери само с икономически показатели. Според привърженците на идеята за индекса на щастието, най-важните за благополучието на обществото показатели са взаимоотношенията, усещането за общност, чувството за оптимизъм, уловените и запомнени моменти на щастие на хората.