Без повече реклами на тема отслабване в Pinterest

Платформата е първата, която да забрани платеното съдържание, което по някакъв начин е обвързано с темата за отслабването.

Напоследък темата за body shaming-а и стандартите към външния вид и фигурата на хората е все по-често обсъждана, а съдържанието, което се натрапва по темата, вече не се толерира.

Затова и от Pinterest предприемат първата голяма стъпка, за да заличат наложените рамки, и премахват всички реклами, които промотират отслабването, използват снимки “преди и след” и засягат темата за индекса на телесната маса.

Това е първата подобна стъпка, която платформа от този размер предприема, макар и други социални мрежи да въвеждат начини за контролиране на съдържанието в сферата.

Facebook забранява рекламите със снимки “преди и след”, както и тези, които се фокусират върху определена част от тялото, а TikTok не толерира реклами за хранителни добавки за отслабване, приложения за фастинг и други подобни. От друга страна обаче Twitter не е въвел никакви подобни политики.

Истински жени разказват защо са се отказали от диетите

“Потребителите ще продължат да могат да се вдъхновяват за здравословно хранене и упражнения в Pinterest”, уточняват представители на социална мрежа. Според проучванията този тип съдържание е било още по-търсено през последната година – потребителите продължават да искат да развиват познанията си и да се грижат за себе си.

Но същевременно нетърпимостта към токсичната страна на темата, обвързана със стандартите за красота, се увеличава още по-стремглаво. Хората, които търсят ключови думи като “Цитати срещу body shaming-а” и “body neutrality”, са се увеличили цели пет пъти в тази година.

6 тренда в посока „по-здрави“