Мъжките реклами са виновни за грубите мъже

Виж как рекламите за мъже определят представата за мъжественост и кои мъже са най-лесни за  манипулиране, според изследване.

Проучване на изследователи от Университета в Манитоба разкри, че ако жените трябва да се сърдят на някого за грубото отношение на мъжете към нежната половина на човечеството, то това са рекламите, които създават образа на мъжествеността в медиите.

Какво е да си “мъжествен” според рекламите

След внимателно проучване на снимките и символите в 527 реклами, предназначени за мъже, учените са стигнали до извода, че думите, които описват силния, мъжествен мъж са: твърдост, агресивност, страст към опасността и грубо отношение към жените и секса.

Кои мъже са най-лесни за манипулиране

Изследователите също така са класифицирали рекламите според това за мъже на каква възраст са предназначени, с какъв социален и финансов статус и с какво образование. Най-често посланията за това как да повишиш мъжествеността си били отправяни към подрастващи и мъже в 20-те години, с не особено голям доход и по-ниско образование.

Учените предупреждават, че точно тази група са по-уязвими към страха от недостатъчна мъжественост и има по-голяма вероятност да бъдат манипулирани от рекламите. Точно в тази възраст мъжете формират отношението си към жените и секса.

Изследователите са сигурни, че рекламите за мъже могат да повлияят много негативно върху бъдещите връзки на тези, които “попиват” рекламните послания и в крайна сметка и мъжете, и жените в обществото да платят висока цена!

Виж още:
Децата на бъдещето – от изкуствени матки?
11 изумителни факта за любовта
Спете голи, за да се обичате
Кога сме най-състрадателни?
Мъжете, жените и безработицата