За да бъдете добър инфлуенсър, спрете да се опитвате

Да работиш инфлуенсър се превърна в мечта за много млади хора по целия свят, особено сред дамите.

Влиянието в социалните мрежи обаче не е просто въпрос на цифри. И със сигурност не идва с това, за което всички знаем – че много от така наречените инфлуенсъри са се изкушавали да си купуват последователи. За това как превърнем профилите си в социалните мрежи в своя професия съвети дава Дан Кноултън – един от водещите британски инфлуенсъри в социалните мрежи. Той е един от създателите на KPS Digital Marketing – рекламна агенция, спечелила много награди за кампании в областта на дигиталния маркетинг.

Спрете да се опитвате да станете инфлуенсъри

Влиянието в социалните мрежи трябва да бъде не цел, а следствие. Фокусирайте се върху това да бъдете добри в собствената си област. Когато сте добри, става логично да спечелите влияние в своя кръг.

Обръщайте внимание на това колко време и усилия посвещавате на това да учите нови неща. Помислете какво научавате. Дали си отделяте специално време да четете, да посещавате различни професионални събития и курсове, да гледате образователни видеа? Трябва да посвещавате достатъчно време на такива неща.

Не си купувайте последователи

Тази идея е изкушаваща за всеки, който тепърва започва и все още няма много последователи. Дан обаче е категоричен, че да натрупате бързо последователи, които нямат реална идея с какво се занимавате и не се интересуват от съдържанието ви, не носи абсолютно никаква полза. Както и вие самите не знаете кои са те и какви са интересите им. Такава фен база няма да допринесе с нищо за постигането на дългосрочните ви цели.

Социализирайте се

При това не пренебрегвайте срещите очи-в-очи. Дори когато говорим за влияние в социалните мрежи, комуникацията на живо е от значение. Може би не смятате, че точно в това е силата ви. Дори да е така, отделяйте време да поддържате добри социални контакти.

Не отказвайте възможности, дори да не ви се плаща

Опитвайки се да се превърнете в професионален инфлуенсър, не забравяйте, че не всичко се прави за пари. Недейте автоматично да отказвате покана за дадено партньорство, ако работата не е платена. Помислете дали това няма да ви помогне да достигнете до подходяща аудитория и да разширите кръга си от последователи и познанства.

Дан Кноултън идва у нас на 22 февруари, за да участва в семинара “Social Media Insights”. Всеки участник в семинара ще получи ценни съвети и доказано работещи методи за успешна реклама в социалните мрежи. Посетилите събитието ще научат как да популяризират бизнеса си с помощта на интерактивни видеа и реклами, ще разберат как да създадат и ангажират аудитории в Instagram, Snapchat и Facebook!

Повече информация за предстоящия семинар „Social Media Insights” ( 22 Февруари 2018 г., София, Интер Експо Център), можете да намерите в уеб сайта на събитието, на адрес: http://masterevents.bg/social-media-seminar/