Ето какво издават и останалите предпочитани цветове:
Червено
„Амбициозните и енергични хора вероятно ще избератчервена кола”, казва психологът Огъстин. Червеното излъчва сигнал задействие, сила и мъжественост.
За един мъж червената кола можеда декларира статус, независимо в каква сфера. Ако е червена спортнакола, това е начин да „покажеш мускули” на пътя. Но при жените червенатакола обикновено сигнализира увереност и жизнерадостност. Във всекислучай червената кола крещи „Погледни ме!”. Човекът в нея вероятно еубеден, че има с какво да ви впечатли.
Синьо
Синьотосигнализира стабилност, доверие и спокойствие, казва Огъстин. Тя казва,че най-често това е цветът, който майката би избрала за семейнияминиван. Видът му излъчва приветливост и сигурност.
Сините коли впоследно време не бяха много популярни, посочва Купърман. Но тя очакватази тенденция скоро да се промени, особено сред жените купувачи. СпоредЛокхарт действително е така: „Тенденцията, която се предвижда, е давиждаме повече цветове по пътищата, като интересът към червените исините се покачва.”
Бежово/ Кафяво
Като солидносттана планински масив, или въздържаността на монашеска роба, кафявотоизлъчва спокойствие и мир. Предпочитанието към кафяво или бежово може дакаже доста и за отношението ви към парите.
„Човек, който предпочитакафяво, не иска да си купува нови неща,” казва Купърман. „Той простоиска да си живее живота. Не се интересува от стила и може да държи еднакола, докато не се разпадне.”
Купувачът на кафява кола търси стойност и трайност в покупките си и не се интересува от капризите на модата.
Жълто/ Златисто
Акокарате жълта кола (и тя не е такси), вероятно сте живото въплъщение нарисуваното усмихнато лице с класическото послание от 80-те „Don’t Worry.Be Happy.”
Жълтото излъчва радост и позитивно отношение. Топривлича най-вече млади хора. „Хлапетата на 20 и няколко обичат по-яркицветове и приветстват нашумелите тенденции”, казва Купърман. Те обичатмалките модели със смел дизайн и жизнерадостни шарки. „За тях яркиятцвят не е риск.”
За много други обаче е. Жълтото и златистото са между 1% и 2% от избираните цветове за коли.
Зелено
Впоследните 10 години зеленото е тясно свързано с природата, казваОгъстин. Може би работите в озеленяването или зареждате колата си сбиогориво.
Според Купърман популярността на зеленото е достигналапика си през 90-те и сега се намираме насред противоположната тенденция– с много по-малко зелени коли и в шоурумовете, и на пътя.
Зарадитова настроение спрямо зеленото, ако все още карате зелената си кола,вероятно изобщо не ви е грижа за модата и не сте се втурнали да гонитетенденциите. Но поне не сте рециклирали колата си.
Източник: foxbusiness.com/ сп. Обекти
Отзад напред: Познайте на коя звезда е дупето!
Най-стилните моменти на Брад и Анджелина
Звездите, които не се притесняват да се снимат без грим