Белият тишърт пак е хит, но с тази уговорка!

Завръщането на логата върху топове, суичъри, тишърти и дори якета този сезон е по-очевидно отвсякога. 

Тези семпли елементи на ежедневното ни облекло се превърнаха в задължителна част от тоалетите на модни блогъри, модели и звезди в рамките на седмиците на модата. Списание InStyle дори посвети цял материал на “тениската, която всички носят”, а именно обикновен бял тишърт на Gucci с надпис и лого в зелено и червено. Само няколко минути, прекарани в Instagram, ни доказват защо модели като Роми Стридж и Елза Хоск, и инфлуенсъри като Киара Ферани, са влюбени в този модел.

Оказва се, че семплият дизайн триумфира, когато стане дума за дрехи с лога. Още по-изненадващ е фактът, че има и цветова комбинация, която е много по-предпочитана от останалите, а именно бяло и червено. За разлика от тениската Gucci, при тези модели единствените цветове, които присъстват, са именно тези. Надписите варират от лога на марки (Vans, Levi’s) до послания и обикновени думи (Honey, Love, J’Adore) .

Контрастът с деним и блейзър я прави подходяща за топлите пролетни дни, но можете да експериментирате, тествайки как ще изглежда тениската с плисирана пола или модел от кожа. 

Микротенденцията е такъв хит, че дори сравнително непопулярни брандове като френския Sézane вече са разпродали всичко в тези цветове. Ако не успеете да откриете такъв модел тишърт в любимите си магазини, ние ви съветваме да си изберете фраза, с която да си направите своя собствена персонализирана версия.