Започва нова ера за Victoria’s Secret

Марката за луксозно бельо се ребрандира с напълно нови цели.

След години критики и почти необратим спад в продажбите за бранда, който някога бе асоцииран с най-красивото и луксозното в индустрията, от Victoria’s Secret са готови за голяма промяна.

Вчера от профилите на марката в социалните мрежи бяха обявени две нови инициативи, с които собствениците на VS се надяват напълно да изменят компанията, така че да отговаря на модерните практики и желанията на клиентите.

Инициативите се казват “The VS Collective” и “The Victoria’s Secret Global Fund for Women’s Cancers” и в тяхна подкрепа се включват много от известните личности активисти като Приянка Чопра, Сара Сампайо, Меган Рапино, Адут Акеч и други.

Чрез “The Victoria’s Secret Global Fund for Women’s Cancer” обещава да дарява минимум 5 милиона долара годишно за борбата с рака и подкрепа на жените от всички раси. Междувременно “The VS Collective” ще работи с новите лица на бранда, за да създаде допълнителни програми и продуктови колекции, които да са подходящи за всички жени.

“Докато работим заедно да създадем новия път по значим начин, не само гледам напред към работата върху бъдещите колекции, които ще приобщават всички хора, но и съм развълнувана новите клиенти и тези, които винаги са били потребители на Victoria’s Secret, да се чувстват представени и приемани”, споделя Приянка Чопра в изявление по темата.

Голямото решение за пълна промяна на бранда е пряко последствие след последните години, в които Victoria’s Secret е под постоянни критики заради съобщението, което изпраща на младото поколение и крайно еднообразното представяне сред моделите. Прочетете още по темата тук: Възходът и падението на Victoria’s Secret

Popular