Втори живот за Zac Posen

Световно известната компания Centric Brands е откупила Zac Posen.

През ноември Зак обяви, че закрива марката си Zac Posen след 18 години опит в бизнеса. Днес обаче става ясно, че компанията Centric Brands е придобила бранда и в момента се водят преговори как да включат дизайнера в новия проект.

Причината за фалита всъщност беше липсата на купувач или акционер, който да инвестира в марката. Сега, когато такъв е намерен, бъдещето изглежда светло за марката.

Все още дизайнерът не е коментирал развитието на действието, но според източници на WWD в момента се водят постоянни преговори, в които Зак Поузън се опитва да си извоюва повече права в бъдещия креативен процес.

Според специалисти в индустрията това е може би най-добрият начин, по който можеха да се развие сценарият за бранда. Centric Brands е компания, която съществува в този си вид само от малко повече от година, но за времето си на пазара е постигнала значителен успех, като за 2019 са успели да генерират оборот от 166 милиарда долара. Сред марките, които компанията е придобила, са Hervé Léger, Hudson Jeans, BCBGMAXAZRIA, Buffalo Jeans и др.

Затова и според модните експерти от Centric Brands ще допринесат с нужния стратегически подход за марката Zac Posen в това проблемно за нея време.

11 неща в гардероба на французойката

Мир сред природата в празничната кампания на Ralph Lauren