Във виртуалния моден свят на Джиджи Хадид

Даваме пауза на отговорностите за секунда, за да стартираме видеоиграта на Джиджи.

За мартенския брой на Vogue на корицата е майката отскоро Джиджи Хадид. Това отбелязва няколко първи постижения за нея – първа соло корица, първия й по-голям работен ангажимент след раждането и първата й видеоигра.

От екипа на Vogue си партнираха с режисьора Алана Охърлихи и стилиста Габриела Карефа-Джонсън, за да създадат иновативния проект. Работата върху видеоиграта е отнела два месеца, през които огромно внимание е било обърнато на тоалетите, с които виртуалната версия на Джиджи се изправя пред предизвикателствата от различните нива.

Сред препятствията й по пътя до петото, последно ниво на играта, попадат пазаруване и сготвяне на известната и паста с водка, която счупи интернет преди броени месеци, и преследване на жълтиците, подобно на Mario Kart.

Истинската атракция в играта са модните визии – виждаме виртуално пресъздаване на известни тоалети и аксесоари от марки като Proenza Schouler, Celine, Christopher John Rogers, Chanel и JW Anderson.